Poradna Philips Lumea Prestige IPL BRI956/00

Autor: Veronika | Vloženo: 31.05.2022 000 07:29 | Témata: Poradna Philips Lumea Prestige IPL BRI956/00

Veronika

Proc chloupky ve fazi drobnych uprav zase rostou?

Dobry den,
mam dotaz ohledne faze drobnych uprav. S vysledkem jsem byla spokojena, ovsem jen do doby, nez jsem na tuto fazi presla.
Behem mesice mi chloupky opet zacaly rust a kdyz jsem po mesici (v ramci faze drobnych uprav) udelala osetreni, uz to nema zadny vliv a chloupky rostou dal jako na zacatku.
Mam znovu zacit s pocatecni fazi? A jak je prosim mozne, ze chloupky opet rostou i pres to, ze by nemely.
Dekuji moc predem

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    31. května 2022

    Dobrý den,

    s tímto dotazem se prosím obraťte na výrobce tohoto epilátoru, kde vám poskytnou veškeré potřebné informace. Kontakt zasíláme zde: https://www.philips.cz....

    S přáním pěkného dne,
    tým Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 5. června 2022 - Oficiální zástupce značky Philips

    Dobrý den, Veroniko,
    po ošetření Lumeou chloupky nepřestanou zcela růst.
    Pokud jste se v první fázi zbavila chloupků, bylo pak třeba přejít do udržovací fáze, kdy v případě dorůstání chloupků je třeba provést ošetření dle uživatelské příručky.
    Je však možné, že vaše pokožka reaguje na ošetření pomaleji. Pokud jste nezaznamenala během první fáze dostatečný úbytek chloupků, můžeme doporučit zahájit ošetření a pokračovat v ošetřování alespoň dalších 6 měsíců, dokud nezaznamenáte kýžený efekt.
    Pokud byste se na situaci chtěla podívat blíže, neváhejte se obrátit na naše kolegy, kterým upřesněte, jak probíhalo šetření v první fázi, jakou intenzitu jste zvolila, zdali jste v první fázi zaznamenala zcela úbytek chloupků či byly nějaké nedostatky.
    Kolegové se s vámi rádi na situaci podívají.
    Kolegy můžete kontaktovat zde: https://m.me/philipsczechrepublic
    Případně je možné je kontaktovat skrze WhatsApp: +420 771 133 012 (číslo určené pouze pro textovou komunikaci).
    Kolegové jsou k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00).
    Tým Philips

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.